Planer för resten av veckan

Wie! Nu börjar jag känna mig nöjd med bloggen. :) Jag hoppas att den ser lika schysst ut som den gör för mig, och - egentligen är det väl viktigast att jag är nöjd, äääven om det väl är Ni som ser den mer än vad jag gör. Men men, nu får den vara så här. Jag hoppas bara att jag håller lågan vid liv, att skriva. Om i alla fall lite då och då, inte för sällan.
 
Vad har vi för planer resten av veckan då? Imorgon ska jag, Melwin och svärmor till sjukgymnasten i Kopparberg. Det är sååå skönt, för han masserar, trycker och knäcker bara. Inget typ "gå hem och gör de här övningarna". Just nu är det i alla fall skönt att bara få lite massage en gång i veckan.
Sen måste jag i alla fall första handla lite, det börjar eka tomt i frysen och kylskåpet. Fredagen är bara hemma med Melwin, så vi får se vad vi hittar på då. Jag har ju inte så mycket varken energi eller typ, styrka? att göra så mycket om dagarna, så det blir mycket brädspel och pussel tillsammans, så det är bra att han tycker det är kul i alla fall. :) 
I helgen ska vi försöka ta oss till Örebro för att handla skridskor till Niclas och hjälm till Melwin, så att de kan åka lite på isen som finns här vi bor(fryst asfaltsplan typ?). Melwin har tjatat om att han vill åka skridskor, så självklart tackar inte pappa nej till det. :) Inte jag heller så klart, men jag tänker ju inte åka nu. Jag är bambi på skridskor och det var många år sedan jag åkte, och har man då en stor kula på magen är det kanske inte ultimata tiden att åka just nu. ;) 
 
På söndag ska jag nog försöka måla lite i Melwins rum. Dörren ska bli färdig, och så hoppas jag att Niclas kan måla färdigt taket och börja sätta upp golvlisterna. Sen är det bara dörrfoder och taklister kvar, det börjar närma sig inflytt för Mellan! :)

På måndag är det dags för ett nytt besök på MVC och tisdag är sista gången på föräldrarutbildningen. Trevlans trevlans! Här nedan ser ni min SF-kurva hittills.