Bollslinga

Det som är kvar till bebishörnan där spjälsängen och en liten byrå står, är någon form av sänglampa. Även fast bebisen kaanske inte kommer sova i sängen direkt, så vill jag i alla fall ha hörnan färdig när han/hon kommer. Jag har tittat på en SÅ himla fin moln-lampa från Jollyroom, men den är på tok för dyr för min smak. Jag hade då planer på att göra en egen, men jag vet inte riktigt. 

Istället, siktar jag in mig på en superfin bollslinga! En superfin, som jag inte alls vet vilken jag ska välja, haha! Alla är ju så fina, och ja, de skiljer sig lite i pris också.


De två översta finns på Jollyroom och är från märkena Alice & Fox resp. Happy Lights. De två nedtill finns på Rusta. :)
Tina

den versionen uppe till vänster har rusta också haft :) köpte en exakt likadan där förra våren, men kanske är just den färgkombon slut nu.

Svar: Ja vad jag ser på hemsidan finns den en liknande(vet dock inte hur den ser ut IRL), men verkar inte vara i samma nyanser, så jag tycker inte den är lika fin hos dem. :)
Felicia Nilsson

Tina

Nää, nu när du säger det så var nog den gröna o rosa färgen mer dova :) har gett bort den eftersom katten inte kunde låta bli den, men du kunde fått den annars :)

Svar: Ja precis! Haha förstår att katten tyckte om den. :D Vad snällt av dig!! :)
Felicia Nilsson