Äntligen tagit mig i kragen

 
Åh, äntligen har jag tagit mig i kragen och faktiskt gjort färdigt en ansökan om föräldrarledighet för bebisen i magen. Det har dröjt så länge, och det kan Niclas intyga på är jag igår sa att jag måste ordna med ledigheten följt av hans ord "det sa du för flera veckor sedan också". Mmmmm, jag vet... 
 
Som ni väl vet är jag ju sjukskriven 100% fram till födseln på grund av foglossning som totalt hindrar mig från att arbeta. O herrejesus, såg precis att jag har varit hemma på heltid i 4 månader(!!). Eller av dessa så provjobbade jag två dagar i början för att se om det gick att fortsätta jobba efter lite vila.
 
Hur som helst så fick ju FK alla mina inkomstuppgifter i samband med sjukskrivningen, och nu när jag skulle ansöka om föräldrarledigheten så kom det ett papper hem där man skulle fylla i dessa på nytt, samt alla uppgifter från min arbetsgivare. Dääärför har jag har skjutit upp hela processen tills jag Idag märkte att dessa uppgifter ju självklart var sparade, på "Mina sidor" på deras hemsida. Så, det var visst bara att ansöka, haha.... 
 
Nåja, nu är det gjort! Jag är nöjd. :)