När Lian kom till världen ♥



Jag kan knappt förstå det själv, för allt gick så himla fort och vi var inte förberedda för fem öre att det skulle ske Nu. Vår älskade lilla Lian har kommit till världen! Torsdagen den 4/2 kl. 16:40, då i graviditetsvecka 36+3, kom han med sina 2720 gram och 48 cm. Mitt hjärta svämmar över av kärlek, jag finner knappt ord!

Vi skulle ju bara in och göra ett tillväxtultraljud, men då jag hade haft värkar hela natten innan som jag var sååå säker på att det bara var förvärkar, så frågade läkaren ifall hon skulle kolla om det hade hänt något. Javisst, jag var öppen nästan 3 cm, och eftersom jag var så tidig så ville hon inte skicka hem mig. Så drygt 7,5 timmar efter detta så kom han i raketfart. Vår älskade, finaste lilla Lian! 

Jag kommer med en förlossningsberättelse när jag har fått min journal då jag givetvis inte hade så mycket koll om tider.. Jag vet bara att det gick fort och att jag hade för jävla ont, haha! Vi fick i alla fall komma hem igår, och det var sådana riktiga lycko-krokodiltårar när Melwin mötte oss på BB. Jag bara grät och grät. Vår lilla älskade Melwin hade blivit så stor på bara dessa tre dagar vi varit borta. Och nu börjar jag gråta när jag skriver det, för jag minns just den stunden i minsta lilla detalj. 

Nu är i alla fall vår familj komplett och jag är lyckligare än någonsin. 

Jennifer

Grattis vännen! Är så otroligt glad för er skull och han är super fin! Då får så himla fina barn, Felicia!

Svar: Åh tack snälla Jennifer! :D
Felicia Nilsson