Amningslinnen

Jag har inte ett enda amningslinne kvar från när jag ammade Melwin. Jag tror dock jag bara ägde max två linnen som jag väl måste ha bott i, eller om det dög bra med vanliga kläder, jag minns faktiskt inte.... Men, när jag skrev upp amningslinnen på listan till BB-väskan så insåg jag fort att jag inte ens ägde ett enda linne. Alltså, va? Ja, så det var bara att kvickt klicka hem ett par, billigaste från H&M. För visst är det dyrt? Det finns amningslinnen som kostar 3-400:- / STYCK. Aldrig i livet att jag betalar det. 
De två ovan hade jag i alla fall turen att hitta på rean, och jag hoppas verkligen att de passar, för annars måste jag glatt betala 250:- för två, istället för 160:- som jag nu kaaaan få göra.


Som i vaaanlig ordning, har Melwin och Niclas ganska nyligen åkt hemifrån, och då passar huvudvärken på att komma. JAG-ÄR-SÅ-TRÖTT på denna huvudvärk. Jag har inte en aning om vad det kommer ifrån, när det alltid är samma visa, alltid samma tidpunkt efter att vi har gått upp. 
Nej, nu ska jag ta mig en vila med hundarna. /