01. februari

Jag har precis vaknat efter en liten powernap(eller räknas det som en liten powernap när den varar i 1,5 timme?) då huvudvärken kom smygandes som i vanlig ordning efter att Niclas och Melwin åkte imorse. Hundarna fick rastas och matas, och därefter la vi oss i soffan och somnade en stund. Jag vaknade alltså nu och var superhungrig, och har nu precis tagit mig ett par mackor, så nu är jag nöjd en liten stund i alla fall. :)
 
Veckans planer förutom det jag skrev i inlägget tidigare, igår, är att fortsätta packa BB-väskan(mer om det strax), montera babyskyddsbasen i bilen samt byta strö hos hönsen mina. Nu under vintertid går de inte ut någonting och det blir en riktig höns(svin)stia där inne i boxarna. Så, helst idag så ska den första boxen tömmas och bytas, sedan måste jag ta mig till Granngården för att köpa mer strö. 

 
Så vet ni att jag har packat bebisens del av BB-väskan. Där känner jag mig helnöjd, det känns varken för mycket eller för lite. Igårkväll skrev jag en lista med det som redan är nedpackat och det som är kvar. Sjääälvklart tänkte jag bjussa er på den. :)


Finns det något ni tycker fattas eller ska tas bort?