Drygt fem månader senare

Wow, bloggen lever än, det trodde jag inte, haha. Och NI, håller er kvar och ger inte upp om att komma hit och se om jag någon gång har uppdaterat igen. NU, idag, är jag tillbaka. Si sådär fem månader senare. Det har hänt så mycket sedan sist, ni anar inte! Först och främst har vi Lian som snart blir SJU månader gammal. Alltså, VA? Vad hände? Han äter för fullt och börjar flytta sig(inte krypa, men flyttar sig på något sätt haha) från olika ställen till andra. Han sover bra, första halvan av natten i egen säng och sedan bredvid mig.
Vi hade dop för honom den 9 juli, samtidigt som jag och Niclas vigde oss! Nu är jag fru Larsson. :D Känns också helt sjukt. Jag har ännu inte vant mig vid att säga Larsson, när jag säger mitt namn. Jag väntar också på nytt körkort med det nya namnet. Vi hade i alla fall världens bästa dag, jag är så glad för den! 
Melwin har varit ledig i typ två månader från dagis och börjar igen på måndag. Han längtar så, men som tur är har vi ett grannbarn som han har lekt med väldigt mycket nu i sommar. 

Niclas(och hans lillebror Wille) har börjat måla om fasaden på huset. Huset är från början gult med gråa knutar/foder och rött i fönster. Nu ska det bli grönt, vita foder och rött i fönster. En sida är snart klar och sedan fortsätts det igen nästa år. 

Jag håller på med olika projekt på insidan av huset. Just nu är det vardagsrummet som fräschas upp med en helt ny soffa som ska anlända imorgon(jag är sååå nyfiken och spänd haha, ska bli superroligt!), och så har vi satt upp förstoringar sedan bröllopet/dopet, en ny lampa och ett vardagsrumsbord som Niclas har byggt. Efter detta kommer jag göra om i hallen med massor av förvaring för skor och jackor, det vi har nu kommer inte att räcka länge till... 
 
Melwin fick en sandlåda av hans mormor och morfar när han fyllde 5 år i somras, så nu har jag snart målat färdigt hans lekstuga, oljat sandlådan och så ska vi lägga grus under den samt framför lekstugan. En gungställning ska upp också, så jag hoppas att vi blir färdiga innan vintern i alla fall...
 
Ja hej och hå, det låter inte mycket men självklart är det mer än vad jag kan skriva. Dagarna rullar på kan man ju säga, så snart har vi vinter igen och sen är det dags att börja jobba. Haha, ett par månader kvar, men det går sååå fort! 

Om tiden finns till så känner jag att jag vill ta upp ritandet mer igen. Jag har inte ritat på jättelänge(innan jag ritade lite igår), men jag vill så gärna. Jag vill ju egentligen jobba med detta, men det är en så svår bransch. Någon gång kanske? 
 
Jag ska försöka vara lite mer aktiv. Visa er bilder från bröllopet, nya färgen på huset, soffan när den är på plats imorgon?! och lite där till. TACK för att ni finns kvar iaf. Det glädjer mig! ♥ Annars är jag som mest aktiv på instagram, ' marielundsslottet '. Haha...