Mycket i huvudet

Jag kan verkligen inte stirra mig blind på allt som inkluderar bebisbubblan. Förutom kläderna som här nedan på bilderna samtliga kommer från Lindex, så är det så mycket planer och tankar kring vagn, skötväska, skötbädd, bebisrummet, tapeter och färg till Melwins nya rum(eftersom bebis ska ta över hans nuvarande). Ja jisses vad det snurrar i huvudet. 

Jag är ju sjukskriven på grund av foglossningen, nu i två veckor på heltid. Då passade Melwin på att dra på sig en förkylning, så han har varit hemma fram tills idag, då jag åkte till dagis med honom imorse. Så idag är första dagen ensam och som jag känner att jag inte tänker göra så mycket speciellt. Egentligen bara hänga tvätt. Det är nog det enda som jag måste göra. Annars, blir det till att sitta och planera bara. En typ checklista kanske vore något?

Mot eftermiddagen bjuds det på korv på dagis, så det blir lagom till att hämta hem honom då. Lillskrutten!