17.09

Hellu hellu! Jag tänkte bara hoppa in här lite snabbt, inte för något speciellt, men visa att jag lever. ;-) 
Bloggen har fått sig en uppfräschning av en ny och väldigt enkel header. Jag tröttnade på den tidigare, och får se ifall denna bara blir tillfällig eller om det kommer upp något annat inom sin tid. Det var ju så sjukt länge sedan jag höll på med bloggen, design och allt vad det innebär, så jag måste kanske fräscha upp minnet lite. Det tar kanske lite tid att komma in i det igen.
 
Men, nu vet ni vad går jag på en 2 veckors sjukskrivning fr.o.m. måndag på grund av min foglossning. Därefter ska jag testa att jobba halva min 60%-iga tjänst, och sedan får vi ta det därefter hur det går. Vissa dagar är lättare än andra, men jag har Ont varenda jävla dag. Efter en kort stund på jobbet, så är det kört för resten av dagen.
 
Så nu vet ni. Då kommer jag kanske ha tid(men lusten?) för att sitta här en del. Vi får se vad jag hittar på! I lugnt tempo ska det vara här hemma i alla fall. Passa på... :)
 
Eftersom jag är för lat, just nu, för att ordna nya bilder, så bjuder jag åter på två bilder tagna någonstans i januari. Egentid med Mellan ♥ med finmiddag(minns inte vad det var dock vi åt haha) och bullbak!