Vecka 20 ♥

Då har vi nu gått in i v.20! Om en vecka har vi redan gått halva tiden, och det är sjukt när man tittar på att nio av tio barn överlever om de föds, om bara två månader? Nu känner jag mig ganska lugn och tror ju väldigt säkert att vi kommer att gå över tiden(att det alltså blir en mars-bebis, eftersom vi är beräknade till den 28 februari), men ändååå. Tänk om! 

Lille plutt. Det ska bli så spännande att se vem som befinner sig där inne. ♥

Jag satt och kollade genom Niclas gamla telefon, med bilder och videoklipp från när Melwin var liten bebis, och så började jag nästan gråta. För att han har varit så där liten, och att han nu är så stor och har blivit en egen liten individ som kan göra nästan vad som helst, pratar felfritt och kan rabbla upp i stort sett alla bilmärken som finns. VART tog min bebis vägen?! Men så säger Niclas "men det kommer ju en till snart!" och jag tänker bara "Va? Gör det?" jag kan liksom inte förstå det själv. Jag är ju i en sådan känslosam period just nu, så vad som helst kan ju få mig att börja gråta typ haha. 

Men nej. Nu hoppas jag att tiden går fort. Vill ha beeeebis. (Inte gör det bättre heller att våra grannar ska få sin bebis när som helst). Jag sitter nog lika mycket som dem på nålar och väntar på när De ska åka in. Haha :D