Melwins tavla färdig

När Niclas och Melwin var i väg en sväng idag så passade jag på att färdigställa Melwins nya tavla. Jag ska försöka få en bättre bild när ljuset är bättre, men ni får se så här i alla fall. :) Nu ska pyret i magen få sig en liknande(namnet måste ju dock väntas med att målas, men båda könen börjar i alla fall på samma bokstav), samt så ska jag göra en tavla som jag och Niclas ska ha i sovrummet. Dock inte denna variant, men ungefäääär. Ni ska få se, jag lovar!

Cecilia

Hej.
Kanske en liten underligg fråga men jag undrar om du gör sånna tavlor och säljer? Skulle nämligen isf vilja beställa

Svar: Hej! Egentligen har jag väl inte tänkt det(men gör digitala, alltså i Photoshop/Illustrator) och även tecknar, men absolut skulle jag kanske kunna göra det. :) Mejla mig på [email protected] så kan vi prata mer där och då.
Felicia Nilsson