Från Jollyroom

Då har snart halva denna vecka gått och jag har spenderat denna dag med Melwin hemma i soffan. Han har klagat på magont i stort sett hela dagen så det har bara blivit filmtittande med undantag att jag kunde byta gardiner i vardagsrummet, samt att vi spelade Lotto och Den försvunna diamanten innan det var dags för middag. Jag antar att han bara är typ förstoppad, för det var aldrig mer än att han sa att han hade ont i magen. Är han fit for fight imorgon så åker han med Niclas in till dagis imorgon, och så hämtar jag honom innan mellis, där efter lunch.

Jag själv är genomförkyld. Näsan rinner stup i kvarten, jag nyser desto mer och kan knappt andas för att jag samtidigt är jättetäppt. Men men, det kunde ju ha varit värre säg. Jag måste i alla fall ta tag i att rita färdigt lite teckningar, samt eventuellt lite annat pyssel. Nog finns det saker att göra hemma, men i begränsad hastighet så klart på grund av diverse krämpor och nu även förkylningen.

Jag har i alla fall spanat in lite fina prylar från Jollyroom. Ljusbollarna vill jag sååå gärna ha till båda barnens rum. Den blåa till Melwin och den andra till bebisen. :)