Vecka 25 ♥

Välkommen måndag och välkommen vecka 25! Just nu är bebisen i magen ca 22 cm från huvud till rumpa och kan till veckans slut väga närmare 800 gram. Bebisen växer så det knakar och rör sig för fullt, och träffar givetvis mitt i prick på urinblåsan jämt och ständigt.

Jag mår som vanligt, foglossningen har inte förändrats, i alla fall inte till det bättre. Jag är som sagt mer kissnödig och just nu är jag även förkyld. Det är toppen vettni! Eller inte, haha... Sedan har jag även gått in i en grå-period. Där många säger att de mår som bäst och är som typ gladast i graviditeten, är jag nu istället mer deppig, nedstämd. Det tar nog på mig en del att bara vara hemma. Även om jag bara är ensam om dagarna två dagar i veckan, så är det tydligen tillräckligt för att jag ska känna mig nere.

ByJuliaP

Va vacker du är!

Svar: Åh tack! <3
Felicia Nilsson