Så dåligt humör

Nu är jag inte mitt bästa jag. Jag är på så otroligt dåligt humör, även om det vandrar så mycket upp och ner. Jag är glad för att det inte är såå långt kvar av graviditeten, även om det väl egentligen är det... Imorgon går vi ju in i vecka 27, och tittar man på veckorna som har gått otroligt fort, och att det är långt under halva tiden kvar, så känns det okej. Men, sen när man säger att det är tre månader, så hm... :(
 
Det är ju så här det kan vara att vara gravid. Att jag dessutom börjar nästan känna mig sängliggandes i vissa stunder, gör det inte bättre. På grund av foglossningen alltså. Jag har så otroligt ont, och inte blir det bättre om man säger så.
 
Nej det känns lite läskigt hur kroppen kan förändras bara så där.
 
Igår städade jag lite i hönshuset, mest precis utanför boxarna där hönsen går. Imorgon ska nytt spån in i båda boxarna och en grupp ska flyttas in till en av boxarna istället för att vara där de går nu, bara nu över vintern tänkte jag. Idag har jag städat lite här inne i kontoret och bakat lussebullar med Melwin. En variant utan russin, istället med chokladbitar.
 
Nej nu vill jag bara gräva ner mig under jorden en stund, bara jag och tankarna. Eller, tankarna kanske jag lämnar någon annanstans.
Cassandra Haraldsson

Hoppas du får en härlig vecka :)