03/12

Hej hopp! Här sitter jag i soffan med mina sovande pälsbollar intill och typ väntar på att gubben min ska komma hem efter en middag med sitt jobb. Jag har ritat lite på en beställning och nu sett ett avsnitt av både Grey's Anatomy och En unge i minuten(repris på YouTube).
 
Jag blir bara mer och mer noijig och givetvis förväntansfull och taggad inför förlossningen. Nu när man har gått genom en förlossning innan, så vet man hur det KAN se ut, hur det Kan kännas osv. Nu, ser ju allt lite annorlunda ut. I och med att vi inte bor på samma ort och kan välja samma förlossning som med Melwin, och så har vi ju honom som behöver barnvakt. Jag börjar också fundera på hur allt kommer att starta. Blir det på kvällen/natten? Går vattnet?(Det gjorde det inte med Melwin) Kommer det gå superfort? Hinner vi in till förlossningen ens?! Vi har ju drygt 5,5 mil dålig väg till förlossningen... Får Niclas sova kvar? Alltså ååh, får nästan sammandragningar för att jag blir nervös, haha. Ändå, så är det långt kvar. Nu vill jag nästan bara att vi ska gå över jul och nyår, för sen går väl tiden jättefort. Eller? 
 
Nej jag ska väl rasta hundarna och ta mig till sängs. Det dröjer inte så lång tid innan min andra hälft kommer hem. Just nu saknar jag honom massvis, även fast han bara har varit borta ett par timmar.