20/10-14


Hej och hå,
nu är vi inne på den sista veckan innan flytt. Jag kan inte tro att det är sant, att det nu bara är en vecka kvar tills vi flyttar från min barndomsstad, mitt LÄN där jag nu bott i nästan 22 år. Det är läskigt, men ack så kul det självklart ska bli! 

Denna vecka är fullspäckad, och det är faktiskt tur det. Jag behöver något att göra, så att dagarna går. Jag hatar att bara sitta och vänta... Förutom det som ni ser ovan, så ska vi idag hämta en soffa. En vit 3-sitsig Ektorp, som passar jäääättebra med våra två Ektorp-schäslonger samt en annan Ektorp-soffa vi har i huset nu. På torsdag ska jag träffa mamma, och handla inför måndagen då en smörgåstårta ska göras till flyttdagen. 

Nu vet ni i alla fall hur det ligger till nuuu. Så nu ska jag hänga tvätt och flytta på ett gäng kartonger så vi får plats med soffan när den hämtas ikväll. :)
Lifejj - tre månader i Algeriet

Jättekul för dig! Är jättespänd som läsare också inför din flytt :')

Svar: Åh tack, vad kul att höra!! :)
Felicia Nilsson

Ida - Hon som föddes med LKG

Åh vad kul med flytt :) Jag flyttade från min barndomsby i slutet på augusti :)

Svar: Åh spännande! Gick allt bra? :)
Felicia Nilsson