Heldag med mitt lilla hjärta

Min lilla prins, mitt hjärta, mitt allt. Jag menar det verkligen. Trots denna jobbiga trotsåldern just nu, så ger du mig så mycket kärlek. Du gör mig hel. Min fina lilla älskling. ♥

Han var inte helt kry imorse, så han fick vara hemma idag. Vi tittade på film, var ute på promenad med hundarna, gick till en lekpark och var ute på baksidan och lekte med hundarna. Han tyckte det var spännande när det började åska och mullra, även om han blev lite rädd och sprang rakt upp i mitt knä. 

Imorgon har vi planerat att åka till Nynäs, så det blir inget skrivande förrän söndag antagligen. Ha det så bra så länge!

Min fina älskling idag. ♥ Kan inte tro att han redan fyller 3 år om drygt en månad. Vad tiden går fort...
Linda

Kan du inte visa lite bilder på dig från förrut? Och på dig och Niclas i början? Vore kul att se :D Och vad har du haft för hårfärger?

Svar: Det kan jag absolut göra!! :)
Felicia Nilsson