Crazy about you

Förlåt för tjaten, men jag är så himla galen i denna bil! Volvo XC60 i mitt hjärta, haha. Det säger jag innan jag ens suttit i en, och innan jag ens har mitt körkort i handen. Men, man måste ha en sporre, så det här är min. Jag SKA ha det där kortet, på första försöket, för att jag någon gång ska kunna köpa mig en sådan här snygging. Jag menar det, jag smälter. :D

FELICIA I

SV; ja, mattan är rätt snygg faktiskt och passar in i lägenheten då allt är amerikanska flaggan! Vet dock inte vart den kommer ifrån då svärmor köpt den, men skulle tro Rusta eller någon liknande affär! :)

Detsamma!

Caroline Nilsson

Xc90 är snyggare ;P

Svar: Jag tycker inte det längre.. Jag gillar den också, hela XC-serien, men mest 60'n!
Felicia Nilsson

Caroline Nilsson

Poppe tycker också xc60´n ;P