Rensning av leksaker

Hej hopp! Här sitter jag i soffan med mina utslagna vovvar. Jag undrar vem som är mest trött? Där sträcker jag upp min hand högt upp i det blå, för jag skulle verkligen somna om jag bara la mig lite mer ner här i denna nedsuttna, men ack så sköna, soffa. Jag trodde nästan inte att jag skulle komma upp imorse när klockan ringde och Melwin var lika trött han. Det är inte ofta jag får gå in och väcka honom på morgonen, men idag var en sådan dag. 
 
Idag är den enda dagen denna vecka som jag inte har något speciellt inplanerat, därför passar det väl bra att jag är så här trött. Dock tänker jag inte sitta här och såsa, utan ska istället ta tag i lite packning. Idag står rensning av Melwins leksaker på schemat. Han är så otroligt mycket leksaker, och inte bara i sitt rum på nedre plan, utan även i vårt kontor. Det är totalt kaos nu, så detta måste ordnas.
 
Vi har haft en visning av lägenheten och har än så länge två till inbokade denna vecka. Sedan ska väl två till inbokas om jag förstår det rätt, och sedan hoppas jag att någon av dessa fem tackar ja, så att vi slipper ha fler visningar. 
 
Innan jag somnar här så tror jag att jag måste ta tag i det jag skulle ta tag i. Melwins leksaker.
Vi får se när jag skriver igen, för jag är så trött på att Blogg.se strular. Ciao sålänge!