Bestämt

Nu har jag bestämt mig. En Nikon D7100 vill jag ha, för att den är bättre än D7000 och det skiljer "bara" drygt 2000:- i pris. Så, förhoppningsvis kommer denna att införskaffas inom en snar framtid... :-) *dreglar*

Milina Salihodzic

Jag vill ha nikon d1300 :)

Svar: Du menar D3100? Den hade jag förut, och den är en bra nybörjarkamera, men inte mer än så tycker jag, som har haft bättre kameror innan. :-)
Felicia Nilsson

Josefine Anerland

Jag är supersugen på D7200, har just nu en D3000 och känner att det börjar bli dags att byta upp sig. Men har tyvärr inte så mycket pengar att lägga ut just nu haha! :( Vad har du för kamera just nu, och vad för objektiv om man får fråga? :)

Svar: Åh, jag förstår! Nej det är inga billiga leksaker, det suger! :( Jag har faktiskt ingen kamera nu........ och det är därför jag vill ha denna i inlägget NU ;-) Jag kör med min iphone-kamera, och det är ju verkligen inte samma sak, haha.
Jag har haft en Nikon D40, Nikon D3100 och en Nikon D90, men har alltså ingen av de kvar... :(
Felicia Nilsson

vanja

jag tycker du skulle välja canon eos 600d det är den bästa som finns :)

Svar: Denna är bättre ;-) Men en i släkten har den du har, och den är bra! :-)
Felicia Nilsson