Mes-propp

Mes-hund! Jag tog mig loss från Melwin som faktiskt inte vaknade, och sprang fort(okej, gick fram & tillbaka) runt huset så att hundarna iallafall skulle få kissa. Vissla är alltid lika duktig och kissar utanför och tycker att det räcker, men Jojo fattar nada. Hon strosar efter Vissla, och då knäppte jag loss Vissla så att Jojo kunde få gå själv, och då kanske kissa? Men nej, inte det. Då blev jag sur, och då blev hon rädd, haha. Så nej, Jojo gjorde ingenting, och så får det vara. Jag kan inte gå ut på långpromenad(vilket behövs för att Jojo ska göra något...) ifall Melwin ligger inne och sover, så då får hon väl hålla sig.

Melwin somnade förresten kl 18, undra om han sover hela natten på det? Han brukar somna absolut tidigast 19, men annars 20-21-22.

Aja, kanske ska packa lite? Är faktiskt ganska kul! :-)
Maria - mamma till Liam ☆

hoppas natten blev bra trots att han somnade så tidigt :)