Hamnar åt sidan

Förlåt för dålig uppdatering. Vi har fullt upp, och datorn hamnar vid sidan.

Snuttis har hunnit fylla 1 år, och det firas med kalas imorgon! :)
Annars.. Ja ni. Haha, vill inte störa Niclas som försöker att sova, så ska avsluta redan nu. Ni får lite bilder istället. :)

[email protected]

Jag drömde inatt att jag flyttade in brevid dig, och så såg min lya ut som en soptipp eftersom vi hade så mkt saker, sen kom alina och skulle kolla på våra lägenheter. HAHA herrehud, det var en lång och en konstig dröm..
Fick Melwin sin....grej? :D Lillsnutten ett år nu. Jag saknar dig iallfall :( Vill umgås mermer <33333333

Svar: Hahaha va söööt! Önskar att du bodde här :( eller vi där. Miss you alot! <3Jaaaa den var skit-tuff :D Den där bilden i detta inlägg när han ler/skrattar, var när han öppnade det paketet :D hihihi. Saknar diig bästa vän. <33333
Felicia Nilsson

[email protected]

Glömde skriva att bilden på dig högst upp till höger. Jag älskar den :D Va fiiin du är där lisi! & seeeen... Glöm inte bloggen eftersom instag finns (a) Tänk på mig här, som också vill se. hihihi puss

Svar: Fiiina du! <3 Ska försöka blogga bättre. Är sämst, vet :( Även om Niclas börjar sitta mer vid sin dator nu, så glömmer jag bort att jag också "ska" sitta. Sitter som du vet så mycket på luren istället haha :((( <33333
Felicia Nilsson

Tina - Mamma till Felicia

herregud va tiden springer iväg! Grattis till Melwin på 1-årsdagen i lite efterskott :)

Svar: Ja det går alldeless för fort :( Han tackar så mycket :D <3
Felicia Nilsson