Tattoo & promenad

Jag har ganska precis kommit in ifrån en långpromenad med vovve och bebis. Vi har haft vagnen uppe i porten sen vi flyttade hit, men idag bestämde jag mig för att den skulle in hit i lägenheten. Och, vet ni vad? Det gick! Fick bara putta lite på en dörr och släpa med mig lite gips/betong(?) in i lägenheten(på däcken), men ääääsch. De är ändå inte färdiga i vårt badrum än, så pallar inte bry mig om att städa i hallen än...

Iallafall. Nu ligger lillgubben och sover i vagnen, och jag sitter bara här och degar. Har smällt i mig för mycket kakor känner jag, magen är inte så glad på mig.

Jag tjuvstartade med en bit av min stora blomma idag förresten. Har alltså iiinte fyllt i hela blomman. Uppe och på högra sidan av den stora blomman är alltså det jag har gjort. Och de där, "piggarna" i mitten. Vänstra/nedre delen får göras vid senare tillfälle. Får göra det när Niclas kan ha hand om Melwin sålänge :)
Tittar ni nog så ser ni nog det som jag har gjort idag, och så som det var innan. ^^,

Ronja

såå underbart söt !