Gårdagens intag

Fick frågan om jag kan skriva en lista på vad jag äter om dagarna. Det ser helt olika ut beroende på vad vi har hemma, om jag t.ex. är i centrum och köper något extra eller så. Men, igår åt jag följande:



Och, jag ska säga, att det har gjort resultat! När jag var som mest nere för min vikt, vägde jag 40 kg. Idag väger jag 43 kg, har alltså gått upp 3 kg(på vet inte hur lång tid iofs). Känns skönt, och hoppas att det fortsätter uppåt! :)

Maria - mamma till Liam ☆

duktig du är som försöker gå upp i vikt :)

Tina - Mamma till Felicia

duktigt! hoppas det fortsätter uppåt dit du vill :)

Elin - Melvins mamma <3

Skönt att du lyckats gå upp lite redan, hoppas det fortsätter så tills du är uppe i den vikt du vill igen!

Anonym

Hej igen, det var jag som frågade om ditt intag:)



Jag skulle rekommendera att du lägger om din kost lite om du vill gå upp i vikt, ser att det är väldigt mycket onyttigheter där..



Med den kosten du har nu så är det inte hälsosamt, och om du nu kommer gå upp i vikt på det så blir det rent fett.. Vilket bara drabbar dig...:/