Mitt första år

Snutten fick göra fot & handavtryck igår(verkar inte som om jag fick det inlägget publicerat..), förutom när vi gjorde avtryck på Unga med ungar i tisdags. Så, här nedan får ni se hur det såg ut igår då jag klistrade in detta i boken "Mitt första år" som vi fick av min mamma.

Kunde inte låta bli att föreviga småttingarna som låg helt däckade brevid ;)




:)

Tina - gravid i vecka 41 ♥

vad fint :) och ny design igen? du är så duktig på det dära!



sv; ja, det är lite påfrestande att bo så jädra trångt :/ 3 pers på 35 kvm, jag undrar hur det ska gå..

Tina - gravid i vecka 41 ♥

sv; hemnet? inte hört talas om det.. vi hade ett lägenhetsbyte på G, en som ville byta sin tvåa på 75 kvm till vår etta, men sen ångrade han sig och ville byta till en mindre tvåa istället :/ men man klarar sig alltid, får försöka att inte tänka på att det är trångt :)

Mikaela

hur lyckades du göra handavtrycken? har försökt men det är omöjligt :(