Fotoförstoringar hos FujiDirekt



Sådär ja! Nu har jag precis beställt hem 13 st förstoringar på lill-älsklingen våran! Alltså 13 st foton för ynka 167:- ! Hur bra?! :)

De minsta bilderna är två stycken som blir 13x13cm, och de två största blev 51x90cm :) Resten är fördelade på storlekar där imellan ;)

Här nedan är de bilderna jag beställde :) Jag kommer att visa er mer sen när jag har fått hem alla bilder och ramat in dem :D





♥ ♥ ♥

Tina

fick ett mail från dom (är medlem där och vill ha nyhetsmail) om att förstoringarna nu är på halva pris, snacka om att jag blev lite bitter när jag ännu inte fött mitt barn! får hoppas att det erbjudandet återkommer för jag har två stora ramar hemma som väntar på att fyllas med bilder på vår kommande familjemedlem! jättefina bilder du valt att framkalla :)

Maria - med bebis i magen ☆

de har så många bra erbjudanden :)