Svar på tal

Bättre sent än aldrig, men här kommer det lite iallafall! :)


det vore kul om du skrev lite om bebisen=) tex vad den ska heta och när det är dags...// blogg älskaren!!
svar: den 16 juli är våran lilla Melwin beräknad att komma ut. dock kan han komma tidigare eller senare, så datumet är bara ett ungefärligt datum, eller då som graviditeten är fullgången liksom, eller vad man ska säga ;) 40veckor(10 månader) har det gått då :)


Hej jag har hört att du tatuerar! Och jag undrar om du tatuerar tjejer/killar under 18år? :)
svar: Helst vill jag inte tatuera under 18 år, men jag kan göra detta ifall de har målsmans medgivande. :)


Hellu! tänkte bara fråga om vad ni förberett till bebisen, har ju sett en vagn och en säng tror jag men vore roligt å se allt tillsammans på bild, typ kläder och ja, allt :) kraaamar
svar: Du har så rätt så! Vi har köpt en Urban Jungle-liggvagn som vi köpte för ett tag sedan nu. Spjälsäng med tillbehör, bärsele, barnstol, bilbarnstol, filtar, en typ mobil/speldosa, skötunderlägg, tvättlappar i frotté typ, gosedjur, äta-artiklar(tallrik/skål osv) har vi också fixat. Plus en hiiimla massa kläder! Dock har jag ingen bild nu på allting, men självklart kan jag visa upp i ett senare inlägg :)
Vi har så gott som allt, haha! Nej verkligen inte allt som kanske behövs, men mycket iallafall :) Dock känns det jättebra för det mesta är på plats!
Anna

Åhh va ballt att stava melwin med "w"! jättefint och gulligt namn, ska bli kul nästa gång släkten träffas å man får träffa lillsnutten!! hare bäst :D kraaamar

Felicia

Svar till Anna: Hih tack! Vi tyckte också att det är mer vanligt att stava med "v", så det fick bli "w" och det är ju också lite tuffare ;)

Hihi jaa :) men vi hinner kanske träffas innan han hinner ploppa ut ;) kramis !

Anna

Haha han kommer bli en riktig tuffing! ;)

Jaaa de tycker jag absolut att vi ska göra! synd bara att vi har studenten på samma dag, men vi får hitta på nått annat helt enkelt ^^