Mitt i krystvärkarna, ha...

Oj.. jag har inte bloggat på 3 dagar. Dåliga jag! :) men, ni förstår nog varför det är segt här. Jag gör egentligen inte så mycket om dagarna, då lillen mest sover, äter(väldigt ofta nu för tiden!) och ska bytas blöja på hela tiden. Men, i mellan åt vaknar han ju till, och då vill man passa på att gosa massvis! :)

Idag är lillen 11 dagar gammal, och Vissla fyllde 7 år igår! Min syster med familj kom hit, och Melwin fick ett set med body och byxor av Lundmyr of Sweden(mina favorit-barnkläder!), det tackar vi för! :) Efteråt begav vi oss alla till mina föräldrar(Melwins mormor & morfar) där även min storebror var. Vi åt middag tillsammans och bara hade det trevligt! :)


Jag mitt i krystvärkarna ;) En staty utanför vårat förlossningsrum :)


Imorgon håller vi tummarna för stora älsklingen som ska göra teoriprovet för körkort! På onsdag har han uppkörning och på torsdag ska vi på återbesök på BB Stockholm där lillen föddes för att göra ett hörseltest som vi inte hann med att göra innan vi åkte hem när vi var där på förlossningen.


Nyduschad jag & endast ett par timmar gammal Melwin ♥

Rebecca Andrén

Fina ni! Jag vill också nuuuu :)

Ellinor

Tack tack för kommentaren, fina du. jag älskar dig! :)

Rebecca - 18 år och mamma till Haylie <3

åh, va fina ni är! <3<3