Vem driver denna blogg?



Mitt namn är Felicia och jag blir 18 år den 26 november nu i år(2010). Jag bor i Nynäshamn med min pojkvän och sambo Niclas där vi har bott tillsammans i en lägenhet sedan juli(2010). Vi har varit tillsammans sedan 20 juni 2008 och har aldrig varit så lyckliga!
Tillsammans med oss bor även min lilla jack russell "Vissla"(Decoys Valentine) som är uppväxt hos Niclas mamma som driver en kennel utanför Örebro.

Både jag och Niclas studerar nu snart sista halvåret på Nynäshamns gymnasium där han går el och jag går estet med inriktning bild. Mina största intressen är nämligen att rita/måla, fotografera, tatuera och pyssla med webbdesign. Jag har nämligen ett jobb som illustratör där jag ritar åt ett företag, och pysslar med fotografering, tatuering och webb(blogg)design hemma när jag har tid och lust.

Den 11 november(2010) plussade jag på mitt graviditetstest. Jag och Niclas behövde inte alls fundera länge innan vi bestämde oss för att behålla barnet och då faktiskt bli föräldrar! Det är det bästa vi har beslutat oss för tillsammans någonsin, och jag är mer än säker på att vi aldrig kommer ångra det heller.



Detta var en liten kort info om mig och mitt liv, och här i bloggen får ni följa mig genom min graviditet och vardag tillsammans med pojkvän, hund och som sagt en bulle i ugnen. Är det någonting ni undrar över så får ni mer än gärna kommentera eller skicka ett mejl! :)