Sällskap

Efter att teckningen, som ni ser i det tidigare inlägget, blev färdig, så blev jag så otroligt trött. Jag bestämde mig för att lägga mig en stund på soffan med hundarna innan det var dags för att hämta Melwin. Jag blundade, men somnade aldrig, i ca en halvtimme. Skönt, förutom att jag var super-trött enda tills det var dags för middag typ. Då blev jag istället yr, och kände mig konstig igen. En stund senare kom mina föräldrar på besök, och det uppskattades av Melwin(och oss såklart!).

Hundarna fick vara ute på baksidan nästan hela den stunden, för att de inte kunde uppföra sig. Mamma och pappa hade nämligen med sig deras Kim, som löper, och det tyckte Zevve var jätteroligt såklart. Inte för att han är könsmogen än, men han tyckte väl att det var något spännande i alla fall. Hur som helst, uppskattade inte Kim att Zevve var i hennes ända och höll på, så hon morrade på honom. Vem kommer då? Jo Vissla. Vissla försvarade alltså Zevve, trots att hon tycker att han är världens mest jobbiga på jorden, haha. Men hon vet ju att han tillhör oss, så då tycker hon inte att Kim ska komma och försöka göra något. Det är inte första gången detta händer heller..

Nu ska jag "fönstershoppa" på IKEA's hemsida, då det nog blir det tripp dit inom en snar framtid med mamsen. Vi ska uppgradera lite i Melwins rum, så det är mest sådana grejer som står på listan. :)
 
 
vanja

sv: tack :)

Malin

Tack för att du tog dig tid att kommentera mitt inlägg om mina tavlor, du var ju riktigt grym på att rita du med :)

Svar: Ingen fara! Och tack själv :)
Felicia Nilsson