Träning

Godmorgon! Jag sitter och har budat på massa jeans på Tradera. Kom på det att, varför ska man behöva slänga ut massa lappar på nya byxor när man faktiskt kan fynda byxor i nyskick?! :) Så det har jag precis gjort. Och jagat Melwin, som ska pilla på Allt! Unge, haha!

För drygt en timme sedan styrketränade jag lite. Inte alls mycket, men eftersom jag inte tränar något, så kan jag inte hårdköra direkt. Och jävlar vad det känns, redan liksom, haha. Rump-övningar är vad jag gjorde, då jag känner att min rumpa har blivit dels jätteslapp Haha! men också, att det knappt är något kvar alls sedan graviditeten. :S

Nu
ska jag gå och göra ett ristest! (a) Vill ha tuttarna NUUUUUU... (Elli♥, you know what im talking about)
Ellinor

Duktig du är!!

Hahahah, va söt :D Gör det, vilken vad bäst då? :D <3