Mat mat mat

Idag är jag stolt över min insats av ätande! Jättestolt faktiskt. Visst, dagarna går upp och ner. Vissa dagar kan jag äta knappt någonting, medans vissa dagar(som idag) kan jag äta väldigt mycket! Men, som sagt, idag, åt jag mycket - för att vara jag i nuläget.

Jag och älsklingen(och Melwin såklart) var i lägenheten nästan hela dagen för resterande städning. Innan hade vi åkt och storhandlat, eftersom vi ska flytta tillbaka dit imorgon fredag. Konstigt att komma hem igen! Men hur som helst. Vi åt middag där, då vi hade kokat ihop(inte bokstavligen...) en tonfisksallad! Vi köpte två färdiga påsar med ceasarsallad(sallad, krutonger, ost & dressing), tomtater som vi blandade ner och sen självklart tonfisken. Det blev huuur gott som helst, och jag åt som en häst. Det blev lite mat över, så jag tror att jag kommer smälla i mig det imorgon, hihi...

Och, det jag skulle komma fram till - jag är huuuungrig. Så nu ska vi se ifall jag lyckas flytta på plutten som sover i mitt knä, utan att han vaknar - så att jag kan gå och fixa något att äta. Mums!