Baby-set

Det här startkitet finns på ellos, och jag har varit hur sugen som helst på det sedan jag såg att det. Nu såg jag att ellos har 70% rea nu under mellandagarna, och då hamnade detta set på 50% off. Så istället för 299:- som innan, kostade det nu 149:-. Jag är SÅ sugen! Så höll jag på att titta vidare på sidan, och sedan när jag tittade tillbaka var priset på 199:- ? Jag förstod ingenting.. dock ska jag fråga ifall mamma kan ta den på faktura så betalar jag henne(hon beställer ofta från ellos), istället för att jag ska behöva ta det på postförskott och då blir det dyrare. Hihi. :) Så vi får väl se ifall jag beställer det :)


lina

Du borde defenetivt köpa dom . De var skit söta :-)<3

saralovisa

Nemn åh! Jag ska ha en liten bebbe i januari.. kanske att man borde slå till på detta fantastiska erbjudande!