Söndag 24.januari

Då har vi söndag här och imorgon är det änligen måndag igen. Förr avskydde jag måndagar, och givetvis är det tråkigt att det nu innebär att älskling åker till jobbet igen. Men, det är kul för att vi ju går in i ny graviditetsvecka på måndagar, och imorgon är det v. 36! Idag är det alltså exakt 5 veckor kvar till BF, och på torsdag är det en månad kvar. Tiden rullar på och som tur är har vi lite planerat för denna vecka, så den också kan gå lite fort, haha!

Imorgon är det i alla fall dagis för Melwin igen så jag ska se vad jag får gjort här hemma under tiden. Det brukar dock bara bli att jag sover/vilar lite extra, och fixar med tvätten. Mer än så har jag varken ork eller lust till då jag försöker passa på att vila när jag är ensam. 

Idag har det varit en typisk söndag. Jag vet inte vad vi har gjort idag faktiskt, så segt har det varit. Det blev i alla fall lite målande från mitt håll, på Melwins dörr. En vända till med grundfärg och två gånger med snickerifärgen, sen är den färdig! Ett snabbt bad med Melwin, lite brädspelade, en promenad och middagen senare, så sitter vi nu här och degar i soffan. Niclas och Melwin spelar hockey på Xbox och jag håller på att somna, haha...
 
Hur har din söndag varit? :)