Måndag 25.januari

Godmorgon måndag! Ny vecka och ääännu en morgon med en hemsk huvudvärk. Jag börjar undra om det inte bara är nacken som spökar, utan även min eländiga nästäppa som jag fick ganska tidigt i graviditeten. Visst att jag känner nacksmärta nu när jag sitter här i soffan(och gnäller), men när jag var dum och googlade lite, så kan man visst få huvudvärk av nästäppa och/eller nässprayen som har varit min bästa vän ett tag. Igår försökte jag dock strunta i sprayen och jag ska försöka mig på koksaltslösning istället som ska vara minst lika bra, men hur tusan får jag upp den i näsan? Någon som har tips?
 
Vi var ute på en promenad igår, och inte bara längs vägarna utan Niclas tyckte att vi skulle plöja djupsnö på en typ äng. Klafs klafs... Höga knän, och stackars lilla Vissla såg man typ bara huvudet på haha! Bra träning för oss alla tror jag, för idag har jag typ träningsvärk?! Känns i hela kroppen i alla fall. Som Niclas sa nu på morgonen, märks det att jag bara är hemma på "plan mark". Nåja, sen är det kanske inte toppen att skutta i snön när man har foglossning. Den fick sig en rejäl omgång efter att jag tyckte att jag skulle åka kana nedför trappan i helgen. Så nu är det inte roligt att vara jag... 
 
Nej jag ska försöka klaga mindre, jag ber om ursäkt. Men, någonstans måste jag få skaka av mig allt elände, och det blir väl tyvärr här haha, eftersom jag inte vill trötta ut sambon ännu mer än vad jag redan gör med allt ont. ;) 
 
Nu ska jag i alla fall, som mina rutiner när Melwin har åkt med Niclas till dagis, vila en stund i soffan innan jag försöker ta tag i något att göra. Ciao så länge!