Magen sjunker i alla fall

Titta på bilderna här nedan. Den vänstra bilden har ni ju sett, den tog jag i tisdags. Den högra bilden tog jag idag, alltså 3 dagar senare. Visst har magen sjunkit?! Bara det känns som ett framteg just nu. Jag gick precis och funderade på att jag vill att NÅGONTING ska gå framåt, mer än den jobbiga väntan och tiden. Visst går tiden, vi kommer närmare BF-dagen, men det känns så segt. Jag är med i en gravidgrupp på facebook där jag ser mamma efter mamma föda sin lilla bebis, och det får en inte aaalls att längta ännu mer!

Sedan såg jag en mamma vars vatten gick, och jag har gått bara någon vecka längre än henne. Varför kan inte mitt vatten också gååå? Slemproppen kan väl lossna i alla fall helt? Jag är ganska otålig just nu. Vill bara ha förlossningen nu, och att bebben ska komma.

Jag verkligen ber till gud med hela mitt hjärta att jag inte går över tiden... (Med Melwin gick jag över 4 dagar...)