23.januari

Hej lördag!
Pojkarna sitter och tittar på hockey och jag har precis gått genom alla räkningar, så man har lite koll på hur mycket pengar som går ut och vad som blir kvar haha. Kan vara bra att veta ifall det är något extra man tänkt sig köpa. Det är sååå kul med pengar, särskilt när det inte är "fullt" betalt från jobb, utan istället från försäkringskassan(sjukpenning).

Inatt drog jag en vurpa i trappan ner bara för att jag skulle ner och hämta min nässpray(älskade nästäppa denna graviditet...). Jag landade rakt på svanskotan och en punkt i ryggen där jag redan har ont sedan tidigare(muskelspänningar). Inga blödningar kom och jag fick inte ont i magen, och bebisen sparkade för fullt. Dock blev jag så klart orolig och ringde förlossningen, men det var ingen fara så länge jag inte landade på magen eller får ont/börjar blöda. Så det var skönt! Och idag är det som vanligt, förutom att jag har jätteont i svanskotan/rumpa och ryggen.

Trots smärtan så åkte vi till Marieberg idag då Melwin skulle få en pulkahjälm och Niclas skulle köpa skridskor och hjälm. Vi kom också hem med en snowracer som Melwin blev väldigt glad över! :) Så en varsin korv på Bauhaus senare åkte vi hem och jag somnade till på soffan.
 
Nu har jag lovat Melwin att vi ska kolla efter lördagsgottis i skafferiet, så vi hörs igen! /