24/11

Jag har sådan otrolig ångest just nu. Jag gråter minst ett par gånger om dagen, och just nu är det krokodiltårar. Jag fasar så mycket inför en dag som bara närmar sig mer och mer. Det har ingenting med graviditeten att göra.. Och, ni kommer att få veta. 
 
Fram tills dess har jag Melwin hemma från dagis. Givetvis har jag mina stunder även när han är hemma, som jag är ledsen, men jag slipper i alla fall vara ensam och helt icke sysselsatt. I samma veva fyller jag år(torsdag) och i helgen kommer min familj hit för lite kalas. En målare kommer hit och ska pyssla med väggarna i Melwins blivande rum(inte säkert att det blir denna vecka) och en röris ska sätta in ett element(vattenburet), troligtvis nästa vecka. Det är i alla fall skönt att ha lite som händer runt en, när man går genom det som närmar sig för mig snart. JAG VILL INTE. Gråter bara.
 
Förlåt för detta inlägg. Att jag skriver A, men inte B. Men jag lovar, även ett C kommer.
 
Nu ska jag torka mina tårar, snyta mig och kolla efter ett foto att skicka till förstoring.