10/02

Sådär ja! Nu tänkte jag sätta igång träningen igen efter förkylningen(som dock fortfarande sitter i, men det är mucho bättre!). Jag fortsatte i schemat jag gjorde förut; 20 sit-ups, 7 push-ups samt 140 squats(vanliga och sumo).

Nu har jag precis intagit en supergod banan, hallon och mango-smoothie samt lite nötter. Mumma mumma... 

Nu måste jag förbereda för Niclas present då han fyller år nu i veckan! (för en gångs skull är jag ute i sista minuten......)

Bilderna nedan är från idag. Inte så mycket att hurra för just nu, men jag ser i alla fall lite skillnad sedan jag började för exakt två veckor sedan. :)



Bilder tagna idag 10/02.
Linnéa Alpsten

Bra jobbat! :D Och gott med smoothie :)

Svar: Haha tack! :DJa, det var supergott!! :)
Felicia Nilsson

Emelie Grandin

Jag tycker du har en otrolig fin kropp redan från början, så jag är spänd på att se hur du kommer se ut med mer muskler :D Härligt att du kommit igång ordentligt! :)

Svar: Åh tack snälla! :) Ja jag är spänd på att se det också, haha! ;-)
Felicia Nilsson