24/09.14

Jag måste börja med att berätta att jag har stora problem med Blogg.se. Jag kan t.ex. inte svara på många av era kommenterar alt. så visas det bara ett tomt svar. Jag vill svara - tro inte att jag är dryg! Haha. Bara så att ni får förklarat för er... :-)
 
För övrigt är det rätt tomt på inlägg, just av anledningen ni ser ovan. Jag hoppas att det blir bättre snart... 

Status på livet: Nedräkning till flytt är givetvis påbörjad. Alla uppsägningar är gjorda, adressändring, flyttanmälan till t.ex. elbolag och ansökan till Melwins dagisplats. 

Jag söker jobb som om jag inte hade gjort något annat i livet. Faktiskt, så ska jag på arbetsintervju imorgon, så det blir upp tidigt och iväg till Örebro. Det blir en liten utflykt, som jag fått med mig mina föräldrar och de tre vovvarna på. 
 
Men nu ska jag nog gå ner till sängs, spela på luren och försöka somna. Jag är för nervös för att bara sitta här, haha... Ciao sålänge!