Träningen?

Hur går det med träningen? Fick jag frågan om precis. Haha, ja ni. Det gick bra! Och sedan hände något. Jag har gjort någonting, nästan varje dag, men jag har nog tappat suget en aning, då jag inte alls gör lika mycket som det är tänkt, eller ens lika bra som i början. Sen får vi ju se det här med jobbet, det är ett ganska fysiskt krävande jobb, så där är ju träningen med. Mest kondition, så lite styrka måste jag försöka få med så att kroppen orkar. Främst ryggen i alla fall.
 
Men, träningskläderna är redan på idag, så jag tänkte köra lite blandade övningar snart, och inviga min nya kettlebell. Känner att det är lite tråkigt att bara träna utan vikter, det känns som om det inte ger resultat på samma sätt. Jag vet inte... 
 
Nåja. Nu fick, du som frågade, svar på frågan. Hoppas du är nöjd. :)