31/03

Hur deprimerad blir man inte när man vaknar, och ser att det snöar utanför? VÄLDIGT deprimerad faktiskt. Det slutade dock snöa innan jag och Melwin skulle knata iväg till dagis, men än ligger det lite flingor kvar på marken. Hua, tur dock att det är plusgrader så att snön försvinner fort!
 
Åh, jag har fortfarande problem med min mage. Magkatarr, IBS, vad det nu är. Så oooont i magen, och illamående till och från. Det har jag haft sedan i torsdags. Så roligt! Och nej, jag är inte gravid.
 
Idag är jag så sjukt trött. Det är jobbigt när man ska ställa om klockan, för då är man ju piggare lite längre. Så sömn har jag kanske inte fått tillräckligt utav, så denna dag blir väldigt seg. Jag har lite jobb på firman att göra, och sedan ska jag försöka plugga lite körkort. Nu ska mina föräldrar åka bort, och handledartillståndet har inte kommit, så jag längtar tills de kommer tillbaka så vi kan börja övningsköra! :)