Mycket körning

Bild lånad från http://www.dagensjuridik.se/

Imorgon är det fredag! Fast, det tror jag nog ingen har missat, hah... Då blir det fortsatt körning, då jag ska hämta Melwin lite tidigare från dagis för att åka till mamsen. Eller, hon hämtar oss, så kommer jag köra direkt.

Idag var en väldigt effektiv lektion! Vi körde i nästan 2 ½ timme. Det blev en runda som vanligt i Nynäs - fokus på backa runt hörn, spontan-tripp till Haninge och sedan tillbaka med en tripp i Nynäs. Imorgon blir det lite mer landsvägskörning och bara nöta nöta nöta.

Jag försöker nu sitta varje dag och göra online-prov(körkort.se), och det går så bra! Jag är jättenöjd. Idag har jag gjort 5 prov, och jag blev godkänd på alla. *tummen upp*

Ja, jag ber om ursäkt att det är mycket körkortssnack här för stunden, men det är precis vad jag håller på med. Jag har verkligen gått in för det här, så det läggs mest fokus på att klara detta. Men, förutom det, har jag sökt ett jobb som vore väldigt kul(berättar inte förrän jag vet mer), samt att jag har ett annat jobb(eventuellt) på gång, med mitt företag. Kul båda två! 

Men nej, nu blev det sent, så nu ska hundarna ut innan det är natti natti som gäller. Vi får se ifall jag hinner skriva något imorgon. Om inte, säger jag bara, trevlig helg! :-)