29/06

I'm alive. Dagarna denna sommartid går alldeless för fort, helt ärligt! Nu är vi väldigt snart inne i Juli-månad där vi har en del inplanerat och sedan säger det poff så är sommaren slut. Haha... Nej förlåt för att jag inte är så positiv. Nu ska vi njuta, i alla fall om två veckor när gubben går på semester. ♥
 
Jag kör och pluggar körkortsteori nu mestadels, och ska imorgon ta tag i träningen igen för ryggens skull. Jag är så otroligt less på mitt ständiga ryggont, så nu måste jag verkligen ta tag i detta. Så ja, övningskörning, teoriplugg och nu också träning. Självklart jobbsökande under tiden, men prio ett är körkortet. Då ska det förhoppningsvis bli bättre på jobbfronten. Den sura sidan av att bo på landet, haha. :(
 
Men hur som. Jag skulle bara kika in och berätta att jag lever. Jag skriver säkert mer imorgon. :-)