31/1

Hej igen!
Här sitter jag och har precis skickat in en jobbansökan till en butik. Det känns så skönt efter man gjort det, och man känner sig lite gladare. Även om man aldrig ska vara säker på att man får jobbet då det är så otroligt svårt att få jobb nu för tiden(!!) så är det i alla fall ett steg framåt.
 
Annars har jag tränat lite(80 squats och plankan i 50 sek), lunchat och tittat på Glee. Nu tänkte jag gå och ta en dusch innan man ska iväg och hämta hem min lilla skruttunge. Han som vaknade när Niclas skulle åka(typ 05.30), istället för ca 07.20 som vi brukar gå upp vid. Så han fick lägga sig bredvid mig och vila lite innan vi traskade upp vid 7 då även Zevve ville ut. Så det blev lite tidigare idag, men det gör ingenting. :-) Jag känner mig inte speciellt trött, och nu vill jag bara ha hem min goskille. Och stora älsklingen såklart!
 
Hur glada är ni över snön som kommer nu? Det snöar och blåser här, och ska ju göra det i alla fall hela kvällen(?). Jag vill ha vår. Punkt slut. :(
Maria

Får man fråga i vad för butik? :)

Svar: En klädbutik ;-) inte i Nynäs. :)
Felicia Nilsson