Tips på snygga träningskläder?

Har ni tips på hemsidor med snygga träningskläder? Mer än bara de vanliga Stadium, Intersport, H&M osv. 
Nu ska jag inte köpa nya kläder då jag precis köpt två par träningstights, men det är rätt nice att bara "fönstershoppa". ;-) 

Och jag är inte tokig, som vill(och gör) köpa snygga träningskläder även fast jag bara tränar hemma. Jag tycker dels att det är viktigt att man känner sig fin, även när man tränar, samt att jag ser det som en motivation. Jag insåg ganska fort att bra kläder inte är så billigt, och därför tänkte jag att "Nu måste jag träna, eftersom jag har betalat detta!". Ungefär så. :-)

Men, nu vill jag bara skaffa mig ett litet hemma-gym. Alltså typ skivstång med vikter och hantlar, någon kettlebell och dylikt. Nu använder jag mig bara av kroppen, men känner att jag skulle vilja lägga på lite vikt i vissa övningar. Men nice är det! KUL! 



Allt på bilden är från Stadium, förutom de svarta tightsen som är från Gina Tricot.
 
Tina -Mamma till Felicia

Nu äntligen har jag haft tid att läsa ikapp din blogg :) har också legat vrålförkyld och fått ta en veckas paus från träningen på grund av fruktansvärd hosta och det är supertråkigt! Jag tränar på gym. Har haft problem med min rygg så länge jag kan minnas (har inte skolios dock) och nu när jag kom igång med gymträning så är jag först nu helt fri från smärtan! Så det är ju ett tips :) på friskis där jag går får studenter och arbetslösa betala 2700 för helår, för min del lätt värt det för att slippa smärtan främst. Har ju ett par kg att gå ner oxå ;) tack för tips om sviiiinsnygga träningskläder!! Blir så sugen på att köpa ;) har tyvärr inte fler tips på sidor att kolla på, har själv inte hittat speciellt snygga träningskläder till bra pris ännu.. :) men när lönen kommer ska jag springa in på Stadium Outlet som vi har här. Ni kanske oxå har ett sånt? :) får slutligen be om ursäkt för romanen jag precis skrivit ;)

Amanda [SPONTAN]

Härligt att kunna träna hemma :)