27/02

Nu är Melwin nattad och jag sitter åter igen ensam här med hundarna. Gubben har inte kommit hem ännu, men är i alla fall på väg, och imorgon åker han ju bort över natten och hela lördagen. Imorgon har jag och Melwin i alla fall liite mer att göra, då jag har planerat att vi ska åka till Nynäs för att köpa cola och lite godis. Man måste ju få unna sig lite när det är fredag/lördag och vi är ensamma. ;-) Melwin blev jätteglad när jag sa att vi skulle åka buss, så jag hoppas fan(!) att vi får plats på bussen. Jag hatar dessa nedrans bussar här ute i skogen... När de väl går, så får man inte plats när man ska ha vagnen med sig. Och den vill jag gärna ha med när vi ska till Nynäs, bra att lägga saker i osv. ;-) 
 
Nåjaaa. Jag har lite jobb att göra nu, så jag kanske skriver mer imorgon. Säg gärna till om det är något ni vill att jag visar eller skriver om.
Mickis

Tack så jättemycket!! :)
Gillar faktiskt mina ögon också ^^