Packning och jobbsök

Usch vad tråkigt det är, när man säger att det är två månader kvar tills vi får nycklarna till huset. På onsdag, för att vara exakt. Men, tiden går faktiskt fort! Jag tycker att dagarna bara rullar förbi, och det är väl positivt i detta läge.
 
Dagarna består väl bara av att pyssla, städa, rensa prylar och packa. Vi har så otroligt mycket saker, och då vi hade tänkt att ta ett litet flyttlass om ca två veckor, så är det skönt att bli av med allt som vi faktiskt inte använder dagligen. Vissa kanske tycker att jag är tidig med att packa, men som jag läste någonstans: Hellre bo bland flyttkartonger än att behöva känna press på att packa den sista veckan. 
 
För övrigt, håller jag alla tummar och tår på att jag ska få ett av de jobben som jag har sökt på sista tiden. Nu har jag verkligen tänkt utanför ramarna, för nu vill jag verkligen ha ett jobb tills vi flyttar - gärna lite tidigare. :)