Mina fina pälsbollar



Som dessa hundar ställer upp för mig när jag inte mår bra, är ledsen eller bara lite nedstämd. Det är som om de förstår att man inte är helt 100%, och det sägs ju att det stämmer... Att de förstår våra känslor alltså.

Dagen har varit okej. Melwin är nu dunderförkyld, med halsont, hosta och snuva. Han har sovit och vilat ganska mycket idag, så det märks att det går mot bättringsvägen. Själv är jag också förkyld. Halsont och lite hosta. Det känns inte alls roligt. Dock hellre detta än den andra skiten! 
Men men. Nu försöker jag gå vidare och lämna skiten bakom oss. Blicka framåt! Mot fredag, då jag ska få övningsköra igen samt fira min ♥ mamma ♥ som fyller år på onsdag. 
Btw så har jag två nya teckningar att visa er. Eller, tre stycken. Dock så får de vänta lite till, men de kommer snart kan jag lova! :)
Elsa

Söta :)

Svar: Tack :)
Felicia Nilsson

Tess

Åh, så söta! :) Kram

Svar: Visst är dem :D kram!
Felicia Nilsson

Matilda Wikblom

Så söta!

Svar: Tack! :)
Felicia Nilsson

emma

hej!
fina bilder! :)

Du får gärna kolla in detta videoklippet http://youtu.be/buhv2mDCzd0 :)

Svar: Tack :)
Felicia Nilsson

Mirjam Wallmark

Åh, vilken söt bild! :) kram

Svar: Tack :) kram!
Felicia Nilsson