23/04

Yippie! Vad härligt det är att vakna med halsont och en nedrans huvudvärk från helvetet. Nu har jag haft huvudvärk konstant i över en vecka, snart två veckor. Detta i samband med mina spända nackmuskler/axlar, så det är till 90% säkert att det är därför. Det har min tidigare sjukgymnast sagt, att jag väl har mycket huvudvärk, då jag är så otroligt spänd.
 
Men men, mina föräldrar har varit förkylda och Niclas är det just nu, så självklart ska inte jag få klara mig undan från detta. 
 
Trots denna värk kom vi ut i kylan(!) och till dagis, och nu när jag kom hem slängde jag ihop en kladdkaka-smet till muffins, men det blev lite som varm smet bara, haha.
 
Idag skulle jag behöva fortsätta på en teckning, ett födelsedagskort och plugga körkortsteori, men huvudvärken säger ifrån. Det blir till att bara dega en stund, och hoppas att det blir bättre snart...